kontakt

Er du allerede medlem, og ønsker du at bestille pakkeskift eller ønsker du at betale regninger, skal du benytte Mit AFiK.

Før du afgiver din bestilling, læs da venligst den udførlige beskrivelse af antenneforeningens ydelser, således at du er sikker på at bestille den rette ydelse.

OBS! Ved filterskift (ændring af programpakke) gælder særlige betalingsvilkår:
Betaling skal være indbetalt til antenneforeningens konto (se faktura) inden udgangen af kvartalet, for at filterskiftet kan udføres ved kvartalsskiftet.
Dette gælder uanset den betalingsfrist, som måtte være angivet på fakturaen.
Fortrydelsesfristen ved filterskift (ændring af programpakke) udløber ved kvartalsskiftet, og kan dermed være kortere end 14 dage.

Når du afgiver din bestilling accepterer du samtidig vilkårene for handel med antenneforeningen.
Læs vilkårene her.

Vilkårene printes automatisk på den kvittering, som du får ved bestillingen. Får du ingen kvittering, er der en fejl i indtastningen, og vi har ikke modtaget din bestilling..

 

* Udfyldes altid2
* Navn:
* Adresse:
* Postnr:
* Telefon:
* Mail:
* Gentag mail:
   Indflytningsdato
* Ydelse:
Ønsker faktura på mail
Ønsker IKKE faktura på mail

  Bemærkninger:

Jeg har læst og accepteret vilkårene for handel med AFiK.
  Får du ingen kvittering, er der en fejl i indtastningen, og bestillingen er ikke modtaget.
 

 

support

Support

Oplever du fejl ved din antenneforbindelse, kan du kontakte antenneforeningen på tlf. 75 50 04 52 (kl. 09:00-16:30) - eller sende besked her

internet

Stofa bredbånd

AFiK leverer bredbånd i samarbejde med Stofa - se mere her...

info

Info til lejere

Til dig der modtager AFiKs ydelser gennem din udlejer...